Dag 2: Eigen spelregels!

2 augustus 2016 - Bilthoven, Nederland

Vanmorgen werd ik wakker in een natte tent, gelukkig wel alleen de buitenkant. Op het moment van inpakken was het bewolkt maar even droog. Mooi moment om mijn spullen in te pakken en op pad te gaan. Het eerste dorpje dat ik tegenkom is Oudewater (provincie Utrecht). Langs het water waar ook de boten binnenvaren loop ik Oudewater binnen. Mooi dorp, aanrader! Oudewater

Ik volg de route langs de Hollandsche IJssel inmiddels vanaf Rotterdam richting Montfoort en ik merk dat ik het moeilijk heb. Gisteren al kreeg ik last van mijn schouders. Vandaag bijna 12km kom ik erachter dat ik het niet ga volhouden. Conclusie: tas is te zwaar, zeker met de boodschappen erbij (half krentenbrood van een half kilo is een voorbeeld).

Nu ben ik alleen op pad gegaan om niemand teleur te stellen als het even moeilijk gaat. Ik stop natuurlijk niet, maar ik ga wel routes aanpassen en hier en daar wat kilometers smokkelen. Daarom heb ik de bus een stukje gepakt richting Utrecht! Heerlijk bakje koffie in het centrum want het is ook vakantie voor Dennis! Lekker warm kijk ik vanuit de koffietent naar buiten. Dagjesmensen lopen met paraplu's rond en heerlijke miezer wacht mij.door de straten van Utreg

Ingepakt volg ik de Voorstraat en Biltstraat tot ik in 'de Bilt' aankom. De Bilt gaat over in Bilthoven en de rijtjeshuizen maken plaats voor kasten van huizen...Aangekomen bij mijn goede vriend Stephan wacht mij een warme douche, een lekker warm bed en een lekker koud biertje!

Eindstand dag 2: 22km gelopen, aantal blaren 4 & 1 natte tent

Totaal 54 km & 4 blaren

Koud biertje!

1. Ivonne Werndly:
    3 augustus 2016
    Een aantal dagen achter elkaar lopen met bepakking is vast geen feestje....Arno viel bijna van de bank van verbazing dat je hiermee bezig bent! Fijn zo'n pitstop bij Stephan en inderdaad, jij maakt je eigen regels. Vandaag met frisse moed (en blarenpleisters???) weer verder!