Dag 4: Donderdag wasdag

4 augustus 2016 - Ermelo, Nederland

Wat een nacht....slecht geslapen. Loeiende koeien, muziek bij de buren en een tractor die vroeg langs denderd. Maar nieuwe dag nieuwe indrukken!

Door de polder vervolg ik mijn route langs het gehucht Hell waar toevallig het nummer van Ellen King - where the devil don't go (dat ik luister) erg goed op zijn plek valt :). Net voor Putten kom ik bij de provinciale weg uit. De weg die ik normaal rij als ik richting Ermelo ga, ook vandaag mijn eindbestemming. Langs het fietspad ga ik richting het centrum en koop ik nog een pak pasta. Tas in de winkelwagen en 1 product kopen, omdat het kan.

Door de bossen loop ik richting vakantiepark de Toverberg. De navigatie stuurt me een pad op die niet bestaat en ik kies een alternatief bospad. Het pad wordt steeds kleiner, nauwer en al snel loop ik gebukt onder takken door maar de navigatie stuurt me steeds dichter naar het park. Top ik zie mensen, een breed bospad en de eerste huisjes. Blij als een kind loop ik het park op richting het vakantiehuisje van mijn ouders. De rest van de dag staat in het teken van niets doen. Ja...oke ook wasje draaien, pannenkoeken bakken, voetenbadje pakken en rusten. Met name laatste is even fijn omdat mijn achillespees (oude blessure) opspeelt..

Eindstand dag 4: 13 kilometer gelopen, geen regen of miezer! en bijkomen

Totaal: 87 kilometer in de benen en niet kapot te krijgen!

1. Karin:
    4 augustus 2016
    Heel leuk om je verhalen te lezen en stoer ook wat je doet! Geniet van je pannenkoeken, voetenbadje en heerlijk niets doen. Op naar dag 5
  2. Bep Breddels:
    4 augustus 2016
    Hi Dennis,ik vind het knap dat je ondanks het takkenweer al zo snel in Ermelo bent.Je reisbeschrijving vind ik echt heel leuk om te lezen.Het weer gaat gelukkig beter worden.Maar ik denk dat het voor je voeten wel fijn is om een tussenstop te hebben.Ik vind je een kanjer en wens je veel succes voor de volgende dagen.Lieve groetjes,Tante Bep xx
  3. Ingrid v.Stijn - Breddels:
    4 augustus 2016
    Hi Dennis, wat heerlijk om even in je eigen vertrouwde plekje te zijn.
    Slaap lekker vannacht en doe genoeg energie op.
    Gelukkig word het weer komende dagen beter dus wie weet kom je nog met een gezond kleurtje aan in Wildervank. Respect kanjer !!!
  4. Quinta:
    6 augustus 2016
    Wat leuk om je verhalen te lezen!
    Van het weekend heerlijk weer!

Succes nog!